HTML

Mi ez?

Hírgyűjtemény az óperencián túlról, teljesen szubjektív szempontok szerint válogatva.

Utolsó kommentek

CNN US News

Nincs megjeleníthető elem

U.S.News

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

Barack kalandjai Washingtonban

2009.01.12. 13:53 beeee

Nemrég beköltözött Barack Obama és családja a Hay Adams Hotel-be (stílusosan konkrétan szemben a Fehér Házzal). Azóta gyorsan meg is jelent két fontos washingtoni előfordulásának híre, egész pontosan a jan. 10-i egész napi programja:

Az első rögtön egy újabb étkezéssel kapcsolatos hír.

Miért újabb? Aki még nem ismerné a pités történetet:


Szóval a mostani történet nem pités, hanem hot-dogos.

Van egy Ben’s Chili Bowl nevű étkezde Washingtonban. Ők már 8 éve hirdetik, hogy náluk az egyetlen személy, aki ingyen ehet, az Bill Cosby. A mostani választás után viszont bővítették a listát, most már Barack Obama-t és családját bármikor vendégül látják ingyen és bérmentve, mivel szeretnék, ha a chicago-i család otthon érezné magát Washingtonban. Ezt itt olvastam.

A történet pedig ott folytatódott most szombaton, hogy Mr. Obama és Washington polgármestere, Adrian Fenty éhesek voltak, és úgy döntöttek, hogy mielőtt Obama az ABC riporterével, George Stephanopoulos-szal (igen, a Friends egyik részében az ő pizzáját kapja meg véletlen a hatos csapat) találkozik, benéznek Ben éttermébe. A szokásos egészséges étkezés helyett Barack ezúttal egy füstölt virslis, mustáros, hagymás és chili szószos hot dog-ot választott, hozzá édesített jeges teát ivott. Mr. Fenty pulykahúsos hot dogot, sajtos sült krumplit evett és vizet ivott. Mikor megkapták a rendelést, Barack annyit kérdezett, hogy "Where's my cheese?", fel lehet venni a listára az "I like pie" mellé. Szóval hiányolta a sajtot.

A számla egyébként 19,15 Dollár volt, és a leendő elnök természetesen kifizette az ebédet, nem élt az ajándék ebéd lehetőségével.
Ezt meg itt olvastam.

Persze a fotósok kiélték magukat, és íme, volt gyerekkel fényképezkedés is:






 

A második eset szintén szombaton történt, amikor is az ABC-s interjú után Barack visszament a hotelba, összeszedte kis családját, és együtt elmentek megnézni a Lincoln Emlékművet. Lincoln egyébként is nagy példaképe, az ő mintájára fog beiktatása előtt Philadelphiából vonattal érkezni Washingtonba.

Felmentek az emlékműhöz, majd megnézték a hozzá tartozó múzeumot is. Egyébként innen loptam a hírt.

Itt a kiránduló család:



Igen, a kiscsajon Ugg csizma van. És igen, nem vagyok normális, hogy ez volt az első dolog, amit kiszúrtam a képen. :)
 

Köszönjük szépen a médiának, nagyon örülünk, hogy beszámoltak nekünk erről az érdekes napról. Én egyébként délelőtt pizsiben punnyadtam otthon, majd elmentem növényeket venni az akváriumba, megálltam boltban is egy-két apróságért (jelzem mindenhol fizettem mindenért), majd estére sütöttem sütit, és jöttek Évi barátosnémék lakásnézőbe. És nem kellett fényképek kedvéért gyerekeket emelgetnem. :)

Szólj hozzá!

Címkék: obama

A bejegyzés trackback címe:

https://usnews.blog.hu/api/trackback/id/tr28872778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása